علت کار نکردن یخساز ساید بوش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین خبر های فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 38
:: بازدید هفته : 155
:: بازدید ماه : 155
:: بازدید سال : 319
:: بازدید کلی : 1420

RSS

Powered By
loxblog.Com

مقالات روز دنیا

علت کار نکردن یخساز ساید بوش
یک شنبه 4 دی 1401 ساعت 14:50 | بازدید : 82 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

Smeg Kettle \u0026 2 Slice Toaster Set Toaster Cream TSF02CRUK | Smeguk.com...

یکی از مهم ترین ویژگی های یخچال ساید بای ساید داشتن یخ ساز دائمی است. هر زمان که خواستید می توانید لیوان خود را پر از یخ کنید و یک نوشیدنی خنک بنوشید. حالا تصور اینکه این قسمت از گلاس ساید با مشکل مواجه شود کمی سخت است. به خصوص در فصل تابستان که همه ما در بیشتر ساعات روز به یک نوشیدنی خنک نیاز داریم. به همین منظور در این مقاله می خواهیم در مورد علت کار نکردن یخ ساز سایدبوش با شما صحبت کنیم. در ضمن راهکارهایی برای رفع خرابی یخ ساز جانبی به شما ارائه خواهیم داد.

هنگامی که یخ ساز شما خراب می شود، اولین قدم قبل از تماس با تعمیرکار، شناسایی مشکل است. تعمیر یخ ساز یخچال بوش اغلب یک کار ساده است زیرا این قسمت از یخچال قطعات پیچیده ای ندارد. یخ ساز از یک خط آب، یک قالب یخ و یک سطل با چندین قسمت متحرک تشکیل شده است.

دلیل کار نکردن یخ ساز بوش کناری چیست؟

ساده ترین مشکل برای حل مشکل در تنظیمات است. زمان خاموش شدن یخ ساز مشخص نیست و گاهی اوقات دو یا سه روش مختلف برای متوقف کردن یخ ساز یخچال بوش وجود دارد. یکی از اعضای خانواده به راحتی می تواند به طور تصادفی یخ ساز شما را خاموش کند تا زمانی که کاملاً متوقف شود.

اگر صفحه نمایش دیجیتال دارید، ممکن است بتوانید از طریق این پنل به تنظیمات یخ ساز دسترسی پیدا کنید. یخ ساز یا دکمه های روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارید تا ببینید آیا یخ ساز شما به صورت الکترونیکی خاموش شده است یا خیر.

ابتدایی ترین راه برای خاموش کردن یخ ساز، دستکاری نوار نشانگر کامل سطل یخ (موجود در برخی از سایددرهای بوش)، میله ای فلزی است که از یخ ساز امتداد یافته و در بالای سطل یخ قرار می گیرد. وقتی سطل یخ پر است، میله را به سمت بالا فشار می دهد و از تشکیل یخ جدید جلوگیری می کند. با این حال، بالا بردن دستی این نوار یک روش قدیمی و رایج برای خاموش کردن یخ ساز است. بنابراین نوار را به عقب برگردانید تا مطمئن شوید که یخ ساز شما می داند که قرار است کار کند.

همانطور که می بینید این علت کار نکردن یخ ساز سایدبوش به راحتی قابل حل است اما اگر با این روش مشکل یخ ساز شما حل نشد موارد دیگری می تواند به شما و تعمیرکار حرفه ای فرآیند تعمیر سایدبوش کمک کند. با هم بررسی خواهیم کرد.

آب به یخ ساز یخچال منتقل نمی شود

رسیدن آب به یخ ساز برای ساخت یخ با کیفیت ضروری است. اگر لوله آب مسدود شده باشد، آب نمی تواند خارج شود و یخ ایجاد نمی شود یا لوله ها دچار مشکل می شوند که باعث انسداد می شود و یخی که به دست می آورید نیز ممکن است بوی بدی بدهد. نشتی لوله های آب به همان اندازه برای شما مشکل ساز است، اگر خط آب ترک خورده یا شیر آب شکسته شود، ممکن است نشتی رخ دهد که می تواند یک آشفتگی مرطوب یا یخ زده ایجاد کند.

 

منبع: https://lg-hami.ir/boshe-representation-in-ahvaz/



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: